جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کارگردان بازی Gears of War: E-Day به بازیکنان تجربه‌ی جدیدی را وعده می‌دهد!

کارگردان بازی Gears of War: E-Day به بازیکنان تجربه جدیدی را وعده داد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو The Coalition بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام در رویداد Xbox Games Showcase 2024 مایکروسافت به‌صورت رسمی از عنوان بعدی در مجموعه‌ی Gears of War رونمایی کرد. با این حال، برخلاف شایعات مختلفی که قبل از این رویداد به احتمال معرفی از بازی Gears 6 اشاره داشتند، در جریان شوکیس جدید ایکس باکس شاهد تریلر معرفی بازی Gears of War: E-Day بودیم. این عنوان پیش‌درآمد به وقایع E-Day از زاویه‌‌ی دید مارکوس فینیکس و دامینیک سانتیاگو می‌پردازد.

سازندگان Gears of War: E-Day این بازی را پیش‌درآمدی می‌دانند که آینده‌ی این فرانچایز را تغییر خواهد داد. با این حال، پیش‌درآمد بودن این بازی لزوماً بدان معنا نیست که استودیو The Coalition به‌طور کامل به گیم‌پلی و ساختار بازی اول مجموعه‌ی Gears of War برمی‌گردد.

نیکول فاست در مقام مدیر برند و مت سیرسی به‌عنوان کارگردان بازی در مصاحبه‌ی جدید خود با سایت ویندوز سنترال (Windows Central) توضیحات بیشتری را درباره‌ی این عنوان موردانتظار ارائه کرده‌اند. به گفته‌ی سیرسی، کنترل خوب استودیو The Coalition بر عناصر جذاب سری به‌معنای بازگشت Gears of War: E-Day به ساده‌ترین نسخه‌ی ممکن این مجموعه نخواهد بود. در عوض، این بازی قرار است ضمن حفظ همان تجربه‌ای که بازیکنان از Gears of War در ذهن خود تجسم می‌کنند، احساس تجربه‌ی یک بازی کاملاً جدید را نیز بدهد.

هنگامی که از نیکول فاست و مت سیرسی درباره‌ی بازگشت آنتاگونیست و شرور اصلی بازی اول، ژنرال RAAM، در بازی Gears of War: E-Day سؤال شد، هر دو پوزخند مرموزی زدند و گفتند که «ما در حال حاضر به سؤالات داستانی پاسخ نمی‌دهیم».

با این حال، طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر داستان اسلحه‌ی Lancer با اره‌برقی نمادین آن باشند. فاست تأیید کرد که بازی‌ Gears of War: E-Day داستان ساخت این اسلحه را روایت می‌کند. از آن‌جایی که در زمان وقایع ابتدایی این عنوان، هیچ سلاحی وجود نداشت که بتواند به پوست بسیار ضخیم لوکاست‌ها نفوذ کند، استودیو The Coalition از این فرصت برای روایت چگونگی ساخت Chainsaw Lancer استفاده خواهد کرد. فاست همچنین به بازیکنان مژده داد که امکان استفاده از این سلاح در طول داستان وجود خواهد داشت.

بازی Gears of War: E-Day برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این عنوان اعلام نشده است، شایعات از احتمال عرضه‌ی قسمت جدید مجموعه‌ی Gears of War در سال ۲۰۲۵ میلادی خبر داده‌اند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *