جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چگونه در بازی Destiny 2: The Final Shape سریع به پاور 2000 برسیم؟

چگونه در بازی Destiny 2: The Final Shape سریع به پاور 2000 برسیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 تحت عنوان «The Final Shape»، دیگر پاور (Power) همان معنای قبلی خود را ندارد و برای برخی از فعالیت‌ها غیرفعال شده است. به عبارت دیگر، تجربه‌ی این نوع محتواها دیگر به سطح و پاور شما محدود نخواهد بود. با این حال، برای آن دسته از فعالیت‌هایی که همچنان نیازمند پاور هستند، بازی به‌طور پیش‌فرض پاور سایر اعضا را بر اساس بازیکنی که بیشترین پاور را دارد (منهای ۵) تنظیم می‌کند. حتی با توجه به این تغییرات جدید در بسته‌ی الحاقی بازی Destiny 2، پیشنهاد می‌شود برای تجربه‌ی تک‌نفره‌ی محتواهایی مانند Legendary Lost Sectors یا نایت‌فال‌های گرندمستر (Grandmaster Nightfalls) به افزایش میزان پاور خود توجه نشان دهید. برای آشنایی با روش‌های ساده‌ی افزایش پاور و رسیدن به بالاترین سطح ممکن در بسته‌ی الحاقی The Final Shape، با اِروتِک همراه باشید.

کمپین Legendary را به پایان برسانید

کمپین Legendary، به خصوص نبرد نهایی آن، بسیار چالش‌برانگیز است. با این وجود، به پایان رساندن این کمپین مجموعه‌ی کاملی از زره‌های پاور ۱۹۶۰ را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید از محدودیت پاور ۱۹۴۰ عبور کنید تا آماده‌ی تجربه‌ی فعالیت‌هایی مانند Raid شوید.

سیستم Pathfinder

سیستم یکپارچه‌ی جدید Bounty در فعالیت‌های Ritual و Pale Heart of the Traveller با نام «Pathfinder» شناخته می‌شود و اهداف آن تکمیل فعالیت‌های لیست Vanguard، کشتن دشمنان با نوع خاصی از اسلحه‌ها یا المان‌ها و موارد دیگری را دربرمی‌گیرد. این مسئله در محتوای Pale Heart نیز صادق است، اما ابتدا باید در Overthrow شرکت کنید. موارد زیر را بعد از تکمیل پنج Node به‌دست می‌آورید:

  • یک عدد Prime Engram
  • یک عدد Enhancement Prism
  • XP
  • Bright Dust

با آیتم‌های Prime Engram این شانس را دارید که تقریباً هر نوع تجهیزات و آیتم دیگری را کسب کنید و استفاده از آن‌ها، مسیری تضمین‌شده برای به‌دست آوردن پاور بیشتر است.

هر محتوایی که می‌خواهید را تجربه کنید!

قبل از بسته‌ی الحاقی The Final Shape، تنها برخی از فعالیت‌های Ritual پاداش‌های قدرتمندی ارائه می‌کردند اما این جوایز حالا می‌توانند در تقریباً هر فعالیتی به بازیکن اهدا شوند. از این رو، تنها کافی است که از صفحه‌ی اصلی بازی Destiny 2 به انتخاب محتواهای دلخواه خود بپردازید و فعالیت‌های مختلفی را برای کسب آیتم‌های بهتر تکمیل کنید.

جوایز Pinnacle

جوایز Pinnacle همچنان در بازی Destiny 2 حضور دارند و بلیط شما برای رسیدن به سقف پاور ۲۰۰۰ به حساب می‎‌آیند. برای کسب این جوایز باید محتواهایی مانند Salvation’s Edge Raid، نایت‌فال (هرچند که به ۲۰۰٬۰۰۰ امتیاز نیاز دارید)، Dares of Eternity (نیاز به ۲۰۰٬۰۰۰ امتیاز)، Iron Banner و دانجن‌های بازی را تجربه کنید. قبل از این نوع فعالیت‌ها، پیشنهاد می‌شود که ابتدا به پاور ۱۹۹۰ برسید تا پاور آیتم‌های دریافتی در محتواهای مذکور را افزایش دهید.

سطح Artifact فصلی را افزایش دهید

در پایان باید به بالا بردن سطح Artifact فصلی اشاره کرد که نه تنها هر فصل مزایایی قدرتمند را به بازیکنان ارائه می‌کند، که می‌تواند پاور شما را با هر سطح +۱ واحد افزایش دهد. به این ترتیب، تمامی محتواهای فعلی بازی Destiny 2 را برای افزایش XP خود تجربه کنید و سطح Artifact فصلی خود را بالاتر ببرید تا در نهایت به پاور بیشتری دست یابید.

بسته‌ی الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *