جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Monster Hunter Wilds برخی از ویژگی های محبوب طرفداران را برمی‌گرداند

بازی Monster Hunter Wilds برخی از ویژگی های محبوب طرفداران را برمی‌گرداند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با وجود اینکه بازی Monster Hunter Wilds به‌عنوان قسمت بزرگ بعدی فرانچایز مانستر هانتر از ویژگی‌های کاملاً جدیدی بهره خواهد برد، اما به نظر می‌آید که شاهد بازگشت برخی از ویژگی‌های محبوب طرفداران قدیمی این سری نیز خواهیم بود. ویژگی‌های Mantles و Mounting که در بازی Monster Hunter Rise حضور نداشتند، در جدیدترین قسمت سری مانستر هانتر بازخواهند گشت.

سایت گیمز رادار (GamesRadar) پس از تجربه‌ی دموی ۳۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی این عنوان نقش‌آفرینی تأیید کرد که قابلیت Ghillie Mantle در بازی Monster Hunter Wilds حضور دارد و بار دیگر به این مجموعه برمی‌گردد. با این حال، هنوز تعداد کل Mantleهای موجود در Wilds مشخص نیست. همچنین به نظر می‌رسد قدرت حملات مخفیانه بیشتر از قبل شده است. اگرچه این دمو به محتوایی که مخصوص کاراکترهای سطح پایین بود اختصاص داشت، اما نشان داد که یک حمله‌ی شارژشده‌ی شمشیر بزرگ به هیولای Doshaguma حدود ۲۳۴ دمج (Damage) وارد کرده است، در حالی که میزان آسیب حمله‌ی مخفیانه به همین هیولا به ۵۲۲ دمج می‌رسد.

حملات مخفیانه همچنین با فشار دادن دکمه‌ای که در صفحه به نمایش درمی‌آید انجام خواهند شد تا پنجره‌ی زمانی در دسترس قرار داشتن این نوع حملات به‌شکل واضحی به بازیکن اطلاع داده شود. علاوه‌ بر این، وب‌سایت گیمز رادار گزارش داده است که قابلیت Mounting در جدیدترین عنوان مجموعه‌ی مانستر هانتر بسیار قدرتمند خواهد بود.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. طبق وعده‌های کمپانی ژاپنی کپکام (Capcom)، نقشه‌های این عنوان قرار است «کمی بیشتر از» دو برابر بزرگ‌تر از عناوین قبلی این مجموعه باشد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *