جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان انتشار ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد

زمان انتشار ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اعلام شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت امسال سی‌و‌پنجمین سالگرد سری محبوب Prince of Persia را جشن می‌گیرد و پس از سال‌ها انتظار، طرفداران این مجموعه در سال ۲۰۲۴ به‌لطف دو بازی Prince of Persia: The Lost Crown و The Rogue Prince of Persia فرصت تجربه‌ی عناوینی جدید با محوریت سری شاهزاده‌ی ایرانی را پیدا کرده‌اند. این کمپانی فرانسوی در رویداد اخیر یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward)، ضمن رونمایی از محتواهای جدیدی برای هر دو عنوان مذکور، زمان انتشار ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت.

در تیزر کوتاه و جدید یوبیسافت که تنها کمی بیشتر از یک لوگوی ساده را دربرمی‌گیرد، سرانجام باخبر شدیم که ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. از آن‌جایی که بازی‌های یوبیسافت با تأخیر خوردن غریبه نیستند، باید منتظر ماند و دید که آیا تاریخ انتشار این ریمیک نیز در نهایت به تعویق خواهد افتاد یا خیر.

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این ریمیک که در آن زمان توسط استودیوهای یوبیسافت در شهرهای پونه و بمبئی در دست ساخت قرار داشت، به‌علت بهبودهای بصری و فنی ناکافی و جاه‌طلبانه نبودن این کمپانی در بازسازی یکی از عناوین محبوبش با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد. در پی این انتقادات و واکنش‌های منفی طرفداران، یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ وظیفه‌ی ساخت ریمیک را به استودیو یوبیسافت مونترآل (Ubisoft Montreal) واگذار کرد. استودیو یوبیسافت تورنتو (Ubisoft Toronto) نیز مدتی پیش با انتشار پست جدیدی در صفحه‌ی توییتری خود خبر داد که به تیم توسعه‌ی ریمیک‌ Prince of Persia: The Sands of Time پیوسته است.

با توجه به ادعاهای تام هندرسون در گزارش اخیر سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming)، این ریمیک همچنان در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و یوبیسافت مونترآل از ابتدا ساخت آن را آغاز کرده است. به عبارت دیگر، ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time از گرافیک بهبودیافته و مکانیک‌های گیم‌پلی جدیدی بهره خواهد برد و با تریلر رونمایی این بازی تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *