جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

تریلر بازسازی عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic از توییتر حذف شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به تغییر استودیوی سازنده‌ی بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic از استودیوی Aspyr Media به سیبر اینترکتیو (Saber Interactive) و حذف توییت رونمایی از این عنوان، به نظر می‌رسد بازسازی این نقش‌آفرینی کلاسیک با مشکلات متعددی در دوران توسعه‌ی خود مواجه شده است.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

بازسازی عنوان نقش‌آفرینی Star Wars: Knights of the Old Republic پس از رونمایی رسمی‌اش در سال ۲۰۲۱ تبدیل به یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی‌استیشن ۵ شد. اکنون اما شایعات مختلف از احتمال تاخیر خوردن این بازی تا زمان نامشخصی خبر می‌دهند و به نظر، استودیوی سازنده‌ی بازسازی عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic هم دچار تغییر شده و جای استودیوی Aspyr Media که پیش از این وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده داشت، سیبر اینترکتیو بازسازی این نقش‌آفرینی کلاسیک را انجام خواهد داد. به‌تازگی و با مخفی شدن تریلر این عنوان از لیست YouTube، ظاهراً وضعیت بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic بدتر از چیزی است که پیش از این فکر می‌کردیم.

علاوه بر این، صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، توییتی که در سال ۲۰۲۱ برای رونمایی از تریلر بازسازی عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic به اشتراک گذاشته شده بود را حذف کرده است. اگرچه باید خبر داد که توییت رونمایی شرکت لوکاس‌فیلم گیمز (Lucasfilm Games) از این بازسازی هم‌چنان قابل دسترسی بوده و پیوندی مستقیم به تریلر مخفی شده‌ی بازی در YouTube را شامل می‌شود. با این توصیفات، وضع عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic آن‌قدرها جالب به نظر نمی‌رسد و در بهترین حالت باید منتظر ساخت مجدد و رونمایی جدیدی از این عنوان باشیم.

در بدترین حالت اما امکان لغو شدن این بازی دور از انتظار نیست چرا که شرکت Embracer Group به عنوان مالک هردو استودیوی سیبر اینترکتیو و Aspyr Media، هم‌اکنون با مشکلات خاص خودش دست و پنجه نرم می‌کند و ضمن تعطیلی استودیوی Volition، قصد فروش استودیوی Gearbox Entertainment را نیز دارد. با اینکه در وضع فعلی صنعت بازی‌ها لغو شدن چنین بازی پرهزینه و شناخته‌شده‌ای عجیب نخواهد بود اما در حال حاضر باید منتظر جزئیات بیش‌تری درباره‌ی شرایط بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic ماند.

منبع: GamingBolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *