جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

3 تیر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

گزینه های حافظه ویوو ایکس 90 اس به بیرون درز کرد

گزینه های حافظه ویوو ایکس 90 اس به بیرون درز کرد

ویوو ایکس 90 اس (vivo X90s) روز دوشنبه معرفی و وارد بازار می‌شود و ما می‌دانیم که این گوشی به جای رنگ آبی با رنگ جدید سبز روانه بازار می‌شود. امروز نیز این دستگاه در فروشگاه JD رویت شده و در حالیکه قیمت آن هنوز فاش نشده است، می‌توانیم گزینه های حافظه آن را ببینیم.

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از ماشین، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

لامبورگینی با ویلاهای الهام گرفته شده از خودرو، پا به دنیای ساخت و ساز می‌گذارد

در کنار پروژه‌های مشابه آستون مارتین، پورشه، بوگاتی و بنتلی، اکنون لامبورگینی تصمیم گرفته در مورد جاه طلبی‌هایش در معماری جدی‌تر عمل کند و از طرح‌هایی برای تعدادی ویلای گران قیمت در اسپانیا رونمایی کرده است.

فاینال فانتزی 16 به روزرسانی روز اول را برای بهینه سازی عملکرد دریافت می‌کند

فاینال فانتزی 16 به روزرسانی روز اول را برای بهینه سازی عملکرد دریافت می‌کند

این پچ 300 مگابایتی، مشکل مسدود کردن پیشرفت بازی و همچنین مشکل دیگری که باعث می‌شود بازی به‌طور غیرمنتظره بسته شود را برطرف و برخی اصلاحات متنی در بازی اضافه می‌کند.

افشای جزییات جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 12

افشای جزییات جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 12

بر اساس یک گزارش جدید، نسخه چینی وان پلاس 12 در دسامبر 2023 و نسخه گلوبال آن در سه ماهه اول سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد. این گزارش علاوه بر تاریخ رونمایی به ارتقاهای این گوشی نیز اشاره کرده است.

تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد

تصویر رندر اوپو فایند N3 فلیپ با یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی منتشر شد

ظاهرا اوپو در حال حاضر مشغول کار بر روی جانشین گوشی فایند N2 خود است. امروز نیز، تصویر رندری از نسل جدید آن یعنی فایند N3 فلیپ منتشر شده که یک دوربین بیشتر نسبت به نسل قبلی خود را نشان می‌دهد.

پخش زنده والیبال کانادا و فرانسه - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال کانادا و فرانسه – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی کانادا و فرانسه در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال چین و آلمان - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال چین و آلمان – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی چین و آلمان در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال برزیل و اسلوونی - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال برزیل و اسلوونی – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی برزیل و اسلوونی در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال لهستان و آمریکا - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال لهستان و آمریکا – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی لهستان و آمریکا در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال ژاپن و آرژانتین - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال ژاپن و آرژانتین – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی ژاپن و آرژانتین در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده موتو جی پی هلند - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده موتو جی پی هلند – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دور تعیین خط موتو جی پی (Moto GP) هلند امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت ها به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده والیبال هلند و ایران - امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

پخش زنده والیبال هلند و ایران – امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

دیدار والیبال بین تیم های ملی هلند و ایران در سری مسابقات لیگ ملت های والیبال امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

3 تیر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه